Copyright 2017 - MaMasTV.gr


Τι πρέπει να αποφύγουμε στο γιορτινό τραπέζι

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
Οι διατροφολόγοι μας λένε τι πρέπει να αποφύγουμε στο γιορτινό τραπέζι Οι διατροφολόγοι μας λένε τι πρέπει να αποφύγουμε στο γιορτινό τραπέζι MaMasTV.gr

Οικογενειακά γιορτινά δείπνα, συναντήσεις με φίλους, καλέσματα δεν λείπουν την περίοδο των γιορτών.Μια περίοδος γεμάτη ζεστές στιγμές με αγαπημένα μας πρόσωπα αλλά και... πλούσιες γεύσεις που έχουν θέση στο τραπέζι μας. Ο χρυσός κανόνας που φέρνει ισορροπία μεταξύ απόλαυσης αλλά και καλής υγείας συμπυκνώνεται σε μια μόνο λέξη: το μέτρο.Αν ξέρουμε ότι θα γευματίσουμε το βράδυ, τρώμε με μέτρο την υπόλοιπη ημέρα, αν ξέρουμε ότι θα φάμε γλυκό, φυλάμε «χώρο» και δεν το παρακάνουμε με την ποσότητα των αλμυρών, αν φάμε πολύ την μία ημέρα, δεν τρώμε αλόγιστα την επόμενη και βέβαια κάνουμε τον σωστό συνδυασμό τροφών. Οι διατροφολόγοι δεν συνιστούν να αποφύγουμε εντελώς ό,τι μπορεί να μας προσφέρει ευχαρίστηση, ωστόσο επισημαίνουν ότι υπάρχουν τροφές που θα μπορούσαμε και να μην καταναλώσουμε αυτές τις μέρες γιατί είναι «βόμβες» θερμίδων και δεν προσφέρουν στον οργανισμό θρεπτικά συστατικά.

Οι διατροφολόγοι Jennie Miremadi και Ilana Muhlstein δίνουν τις δικές τους συμβουλές για το ποιες τροφές θα ήταν προτιμότερο να μην φάμε στο γιορτινό τραπέζι (αυτές μάλιστα έχουν ιδιαίτερη θέση σε αυτό, τις περισσότερες φορές).

Nτιπ: Το βλέπουμε πολλές φορές στο γιορτινό τραπέζι, συνήθως λίγο πιο δίπλα από το ψητό κρέας. Περιέχει, πολλές φορές, τυρί κρέμα και μαγιονέζα. Όπως αναφέρει η διατροφολόγος Jennie Miremadi περιέχει «πολύ λίγα χρήσιμα για τον οργανισμό συστατικά». Αν προσέχετε τη γραμμή σας και δεν θέλετε να επιβαρυνθείτε θα ήταν καλό να το αποφύγετε.

Σφολιάτα: Για τις διατροφολόγους, είναι φτιαγμένη μόνο από αλεύρι και λιπαρά. Αν στο γιορτινό τραπέζι υπάρχει κάποια πίτα που θα θέλατε να δοκιμάσετε, η Jennie και η Ιlana προτείνουν να δοκιμάσετε τη γέμιση και να αποφύγετε να φάτε ολόκληρο κομμάτι.

Μπισκότα: Bούτυρο, αλεύρι, ζάχαρη. Τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα έχουν πολλές θερμίδες και οι διατροφολόγοι προτείνουν να τα αποφύγουμε μιας και είναι μια λιχουδιά που μας προσφέρει πολλές επιπλέον θερμίδες χωρίς να μας προσφέρει θρεπτικά συστατικά.

Fondue: Θερμίδες, θερμίδες, θερμίδες. Το fondue από τυριά συνοδεύεται από ψωμί και είναι άκρως επιβαρυντικό για τη σιλουέτα μας. Το χούμους είναι πολύ πιο υγειινό και πολύ πιο θρεπτικό. Γεμάτο πρωτείνες, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά.

Πηγή

 

.

 

Διαβάστηκε 118 φορές

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ



Please Enter Admin E-Mail address in the backend.

Μετρητής Επισκεπτών

0966728
Σήμερα
Χθές
Αυτή την εβδομάδα
Την προηγούμενη εβδομάδα
Αυτό το μήνα
Τον προηγούμενο μήνα
Συνολικά
2614
3100
12373
929764
66960
70859
966728

Η IP σας: 54.81.59.211
21-09-2017 21:22

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ



Please Enter Admin E-Mail address in the backend.