Copyright 2017 - MaMasTV.gr


Τι λένε οι έρευνες; Ποια είναι τελικά η ιδανική ώρα για ύπνο;

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
Τι λένε οι έρευνες; Ποια είναι τελικά η ιδανική ώρα για ύπνο; Τι λένε οι έρευνες; Ποια είναι τελικά η ιδανική ώρα για ύπνο; MaMasTV.gr

Οι επιστήμονες επιβεβαιώνουν αυτό που σας έλεγαν οι γονείς και οι παππούδες

Ο Matt Walker, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, επικεφαλής του εργαστηρίου νευροαπεικόνισης, αναφέρει σύμφωνα με το Time ότι η ποιότητα του ύπνου πράγματι αλλάζει με τη πάροδο της νύχτας.«Η ώρα που θα πέσετε για ύπνο έχει σημαντική διαφορά σε σχέση με τη δομή και την ποιότητα του ύπνου σας» εξηγεί ο ίδιος. Ο ύπνος σας αποτελείται από μια σειρά από κύκλους 90 λεπτών. Όλα τα στάδια του ύπνου περιέχουν την φάση REM (Rapid Eye Movement) κατά την οποία τα μάτια κινούνται απότομα προς διάφορες κατευθύνσεις, οι μυς των άνω και κάτω άκρων παραλύουν προσωρινά και ο ρυθμός της καρδίας και η αρτηριακή πίεση αυξάνονται. Οι περίοδοι του ύπνου REM (με ταχείες κινήσεις των οφθαλμών - Rapid Eye Movement), δηλαδή του ύπνου με όνειρα, εναλλάσσονται με τα τέσσερα διαφορετικά στάδια του ύπνου NREM (μη REM - non-REM).

Ο ύπνος REM

Η πρώτη περίοδος του ύπνου REM λαμβάνει χώρα περίπου 70-90 λεπτά μετά την έναρξη του ύπνου. Οι πρώτοι κύκλοι ύπνου περιλαμβάνουν σχετικά βραχείες περιόδους ύπνου REM, αλλά προς το τέλος της νύχτας ο ύπνος REM καταλαμβάνει πολύ μεγαλύτερο μέρος κάθε κύκλου του ύπνου. Κατά τη διάρκεια του ύπνου REM, οι κινήσεις των οφθαλμών είναι ταχείες (γι' αυτό ονομάσθηκε έτσι), οι μύες των άκρων προσωρινά παραλύουν, ενώ ο εγκέφαλος είναι εξίσου ενεργός, εάν όχι περισσότερο, απ' ό,τι κατά τη διάρκεια της εγρήγορσης. Ο ύπνος REM είναι η περίοδος του ύπνου που παρουσιάζονται τα όνειρα.Ο βαθύς ύπνος θεωρείται το πιο αναζωογονητικό από όλα τα στάδια ύπνου. Η διάρκεια του βαθέως ύπνου μειώνεται όσο ο ύπνος συνεχίζεται.

Ωστόσο, τι έχει να κάνει αυτό με την τέλεια ώρα για ύπνο;

Η εναλλαγή από τις non-REM στις REM συμβαίνει σε συγκεκριμένες ώρες της νύχτας, ανεξάρτητα από το πότε θα πάτε στο κρεβάτι, λέει ο Walker. Έτσι, αν κοιμηθείτε για παράδειγμα πολύ αργά, στις τρεις το πρωί για παράδειγμα, τότε ο ύπνος σας δεν θα είναι ξεκούραστος και θα αισθάνεστε βαριά την επόμενη ημέρα. Ο καθηγητής συμπληρώνει ότι το χρονικό διάστημα από τις 8 έως τις 12 το βράδυ, κατά τη διάρκεια του οποίου το μυαλό και το σώμα σας έχει την ευκαιρία να περάσει από όλα τα στάδια που χρειάζονται και να λειτουργήσει βέλτιστα.

Πηγή

 

Διαβάστηκε 102 φορές

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ



Please Enter Admin E-Mail address in the backend.

Μετρητής Επισκεπτών

1190728
Σήμερα
Χθές
Αυτή την εβδομάδα
Την προηγούμενη εβδομάδα
Αυτό το μήνα
Τον προηγούμενο μήνα
Συνολικά
2353
3587
27431
1130460
79655
114589
1190728

Η IP σας: 54.198.134.32
20-11-2017 13:14

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ



Please Enter Admin E-Mail address in the backend.