10 βασικές συμβουλές για την διατροφή στην εγκυμοσύνη

10 βασικές συμβουλές για την διατροφή στην εγκυμοσύνη

Τρώτε ήρεμα χωρίς να βιάζεστε. Μασάτε καλά μέχρι να γίνει χυλός η κάθε μπουκιά, και αφού καταπιείτε και αδειάσει το στόμα σας, τότε βάλτε την επόμενη.

Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να αποφεύγετε τις δυσπεψίες και τις καούρες.

Σταματήστε το φαγητό, αν νιώσετε κορεσμό.

Μην πίνετε υγρά ή νερό κατά την διάρκεια του γεύματος και αμέσως μετά.

Κατά την διάρκεια όμως της ημέρας, πίνετε άφθονο νερό και άλλα υγρά, γιατί η αφυδάτωση στην διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να συμβάλλει σε διάφορα προβλήματα.

Τρώτε άπαχο κρέας, που είναι πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης, η οποία είναι απαραίτητη την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Τρώτε ψάρια. Τα λιπαρά οξέα τύπου Ω-3 που περιέχουν είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης του μωρού. Οι σαρδέλες, το σκουμπρί και ο σολομός είναι πολύ πλούσια σε Ω-3 λιπαρά.

Τρώτε τροφές με μικρότερη δυνατή επεξεργασία. Όσο μικρότερη είναι η επεξεργασία μιας τροφής, τόσο πιο πλούσια είναι σε βιταμίνες και μέταλλα.

Τρώτε φρέσκιες τροφές της εποχής. Φρούτα εποχής και σαλάτες εποχής (καλά πλυμένα), είναι πλούσιες βιταμινούχες τροφές.

Τρώτε όσπρια, που είναι και αυτά πλούσια σε πρωτεΐνες, σίδηρο, φυτικές ίνες και ασβέστιο.

Τέλος, οι συμβουλές και οι κατευθύνσεις του γυναικολόγου σας θα σας βοηθήσουν στην σωστή και υγιή, για σας και το μωρό σας, διατροφή κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης σας.

Πηγή: mamasou

Κοινοποίηστε:
FacebookTwitterGoogle+PinterestFacebook Messenger

Αφήστε το σχόλιο σας

Δείτε περισσότερα:
Τα 7 πιο Σημαντικά Tips για Ασφάλεια Μέσα στο Παιδικό Δωμάτιο
Τα 7 πιο Σημαντικά Tips για Ασφάλεια Μέσα στο Παιδικό Δωμάτιο

Όταν οι γονείς «φτιάχνουν» το παιδικό δωμάτιο πρέπει να διασφαλίζουν πρώτα την ασφάλεια του χώρου για...

Close